Sesongkortreservasjon

Vi er i gang med årets sesong og VANNvittig glade for at mange ønsker å besøke oss i sommer!

Vi skulle selvfølgelig ha ønsket en normal sommer, med normal drift, og at alle som ønsket å besøke oss kunne droppe inn når en selv ønsker. På grunn av koronasituasjonen blir ting likt i år som i fjor og vi har en kapasitetsbegrensning på antall gjester i parken. Våre gjester og ansattes helse og sikkerhet vil alltid være vår høyeste prioritet. Det er vårt mål at du skal føle deg trygg og komfortabel når du besøker oss.

På grunn av denne kapasitetsbegrensningen vil vi kun selge daterte billetter online og alle med sesongkort må reservere sitt besøk. Angående sesongkortreservasjonen, er dette lettere sagt enn gjort. Vi opplever fortsatt utfordringer med vårt reservasjonssystem, hvor utfordringen ligger i at alle kodene må oppdateres. Vi arbeider hardt med at alle kodene skal bli oppdatert i systemet, men dette blir gjort puljevis. Det er akkurat nå fortsatt noen koder som må oppdateres. Dette gjelder både for PLATINUM sesongkort fra Bø Sommarland og MAXI sesongkort fra Tusenfryd. Disse vil oppdateres fortløpende. Vi beklager for at dette har vært en mer tidkrevende prosess enn vi forventet. I denne spesielle situasjonen vi alle er i, setter vi stor pris på din tålmodighet og forståelse for dette.

Vi ber alle sesongkortholdere som ønsker å besøke oss om å prøve å reservere besøket sitt via vår reservasjonsløsning. Vi opererer ut fra to ulike makstall i kapasitetsbegrensningen vår, det vil si at det kan skje at det blir utsolgt for vanlige billetter, men fortsatt er ledig for sesongkortholdere. Per nå er det stor ledig kapasitet for sesongkortholdere alle dagene i sesongen.

Grunnen til at vi ønsker at alle med sesongkort skal reservere skyldes ikke kun kapasitetsbegrensningen. Vi ønsker hovedsakelig at du som har sesongkort skal reservere på grunn av at dette gir oss nødvendig informasjon over våre gjesters besøk, hver dag. Dersom vi uheldigvis skulle hatt smitte i parken, vet vi hvem vi skal kontakte. Ved at alle reserverer sitt besøk, har vi mulighet til å kontakte gjestene våre med viktig informasjon.

Har du sesongkort og sliter med å få reservert? Da vil vi anbefale denne fremgangsmåten: Prøv først å legge inn kodene på sesongkortene dine HER. Dersom koden din ikke har blitt oppdatert og du får en feilmelding som “ugyldig kode” eller ingen valgbar dato, ber vi deg prøve igjen senere. Dersom du ønsker å besøke oss de nærmeste dagene (i dag, i morgen eller i overmorgen) ber vi deg sende oss en mail på informasjon@sommarland.no med emnefelt “RESERVASJON (dato)”, med denne informasjonen:

  • Navn på kontaktperson
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • Emailadresse til kontaktperson
  • Dato for besøk
  • Antall sesongkort og sesongkortnummer (13 siffer)

Reserver ditt besøk her!

 

Vi takker for deres tålmodighet!

Share

Close